Tuesday, January 19, 2010

" Lembaran baru dalam kehidupan.."

Tarikh: 18/01/2010

Seawal pagi lagi aku telah preparekan diri utk menghadapi satu lembaran baru dalam kehidupan sbg khalifah Allah..

Sungguh tidak aku sangka, masa terlalu cepat berlalu dan pada tarikh ini aku telah merelakan diri utk melaporkan diri ke SK (Felda) Bukit Senggeh.. Jauh gak la perjalanan dari rumah aku di muar..
Perjalanan pergi mengambil masa selama 1jam 15minit dgn jarak 73km...(driving like jenson button..)..hahaha

Akhirnya sampai gak aku di sekolah pada time 8pg sperti yg diarahkan dalam surat lapor diri..huh
Tp lawak tul kena tahan dgn pak guard.. Sekali ade perhimpunan daa.. punye la aku rushing tahap 'dewataraya'.. (istilah ujie nie..)..

Biler tak leh msk, borak2 la aku ngan pak guard smpai abis perhimpunan tu..

Then..tiba masa utk lapor diri kpd gb..(rileks tapi peluh2 gak la..) Tapi sblm tu, korang mesti nk tgk sekolah aku kan.. Jap..jap... tgk ar kt bwh nie

SK (Felda) Bukit Senggeh

Rajin, Usaha, Jaya

Dasyat tak moto sekolah aku... tapi dasyat lg moto aku kt umah..hahahha



No comments:

Post a Comment