Tuesday, February 16, 2010

" Happy Chinese New Year.."

Aku rse masih boleh lagi kot nk say 'happy chinese new year' kpd sesiapa yg menyambutnye..hehehe

Hope cuti2 nie mendatangkan suasana yg ceria dan meriah sempena tahun harimau ni kan....aummmmm...hahhaha

Kpd rakan2 fasi di seluruh negara nie, agak2 yg lum dpat gaji lgi mcm aku nie...rajin2 la gi umah terbuka umah mmber2 cina.. Dpt ang pow ma...leh tambah2 duit poket...hahaha (takde maknenye nk gi beraya aku nie...)

Untung2 dapat angpow takpe jgn dpt penampau sude...kan??

Actually aku dpt cuti seminggu 4 raye cina ni...hahhaa (seronoknye....)...tpi lgi seronok klau ade duit kan??....leh jln2 cari mkn..hahha

So cuti nie lepak umah sude...jaga kulit..hehehe..

Raye cine ni mesti dpt bnyk limau kan??... Aku nie dah muak mkn dan mentekedarah limau..
berkotak-kotak dpt kt umah nie...hehhee

So, agak-agak lapor takde sen nk mkn nasi...limau ade...hahhaa

No comments:

Post a Comment