Tuesday, February 16, 2010

" Perubahan Yang Telah Berlaku.."

Selepas pulang dari perjumpaan di SK Peringgit, aku terperasaan satu sistem di makmal komputer di sekolah tu yg merekodkan penggunaan komputer secara interaktif.. Cm best je aku tgk sistem tu.. so terlintas plak dlm fikiran ni utk wat sistem tu kt sekolah aku plak..hehehe

So, biler balik sekolah aku cari ar jln cmner nk apply sistem tu....firstly kena la cari fasi sekolah peringgit tu dulu... tul tak?? Then, dia suh aku download kt link yg dia bgtau kt aku..

Aku ingat pas dah download settle ar sume...skali aku tak paham da cmner nk apply... bnyk kali gak aku tnya dia...hahaha

Tapi bak kata kak nyah sebelah umah nie.. "Usaha tu tangga nk capai kejayaan"...hahaha (mandai je kak nyah nie ckp..)

Dengan berkat usaha aku n technician, setelah beberapa kali eksperimentasi akhirnya sistem tersebut berjaya di install kt sume pc di makmal komputer n pusat akses sekolah...

Wahhhh.....gembira nya hati ini....sudah ade perubahan dlm sekolah ini... So, pasni takyah la rekod dlm buku lgi..hehehe

Inilah hasilnya kalau korang tgk...






Rekod Log Penggunaan Komputer






No comments:

Post a Comment